به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، روحاله محسنزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی از فعالیت یک کارگاه جادهای در محور اراک - فراهان خبر داد و افزود: عملیات اجرای دو لایه آسفالت در محور مذکور از محدوده اِیبکآباد شروع شده و برابر پیشبینی صورت گرفته حداقل به طول ۱۰ کیلومتر ادامه خواهد داشت.
وی اعتبار تأمین شده برای اجرای این طرح را ۱۰۵ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پروژههای دیگری در حوزه ارتقاء کیفیت رویه آسفالتی محورهای مواصلاتی شهرستان اراک شامل محورهای اراک - راهجرد و اراک - مرزیجران فعال هستند که قطعاً موجب رضایتمندی مردم خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان مرکزی یادآور شد در یک سال گذشته پروژههایی نظیر حذف گردنه سیبک با تکمیل باند دوم محور اراک - رباطمیل به طول ۵/۵ کیلومتر، احداث زیرگذر ورودی روستای خانهمیران، اجرای روکش آسفالت محورهای داودآباد و روستای احتشامیه، تعریض جادهی روستای ضامنجان، اجرای لکهگیری و روکش آسفالت محورهای بزرگراهی اراک - راهجرد و اراک - خمین، رفع نقاط حادثهخیز و... در حوزه راههای شهرستان اراک انجام شد تا خدمتی شایسته به مردم و کاربران جادهای ارائه شود.